Autor |
Wiadomość |
Fatum
Poszukiwacz przygód
Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mysłowice
|
Wysłany:
Pon 21:17, 03 Lip 2006 |
|
Zaczynając swoją przygodę w Nizgar byłem lekko zagubiony. Nie wiedziałem co i jak, ani jakie są możliwości tej gry (a są one naprawdę durze). Założe się że jeszcze do tej pory nie odkryłem wszystkiego, dlatego zamieszcze to zarówno nurtujące mnie pytania do doświadczonych graczy, jak i te na które znam już odpowiedzi (dla tych niedoświadczonych ).
1. Od kilku dni szwędam się po labiryncie i nic! Czyżbym wyczerpał limit znajdujących się w nim przygód?
2. Do czego przydają się poszczególne statystyki? Np. żeby być dobrym górnikiem to potrzebuje mieć durzo siły, czy to bez rużnicy?
3. Czy uprawa ziół wogóle jest opłacalna? Dlaczego rozbudowa farmy tyle kosztuje?
4. Jak zdobywa się punkty szlachectwa i uników?
5. O co chodzi z "punktami dowódcy"? Czy dostaje się je razem z "poziomem dowodzenia", czy jakoś inaczej?
6. Co to jest Vallar? Czy można je zdobywać jakoś inaczej niż przez nowych graczy i co można za nie dostać?
7. Czy w tej grze istnieją jakieś artefakty? Jeśli tak to gdzie można je znaleść i dlaczego nie można ich zrobić samemu?
8. Po co są chowańce?
9. Co jest bardziej... Powiedzmy opłacalne? Szybki awans na kolejne poziomy, czy szlifowanie swoich umiejętności w Akademii?
10. Po co komu sklepy mieszkańców, skoro wszystko można sprzedawać na targu?
Nie chciałbym żeby w tym temacie były same pytania (bez odpowiedzi), więc zwracam się z proźbą do doświadczonych graczy żeby podzieli się swoim doświadczeniem. A tych początkujących o zadawanie pytań .
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Kyorl
Zaawanoswany
Dołączył: 05 Maj 2006
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: V`eldrinnvelkyn | Wuwu-a
|
Wysłany:
Pon 22:05, 03 Lip 2006 |
|
Ad1. Też tak mam czasem i jest to spowodowane chyba przez nieprzychylny los, nie doszłam do tego jeszcze xP
Ad2. Bez komentarza.
Zręczność - odpowiedzialna za szansę trafienia przeciwnika w przypadku ataku, zwiększa obrażenia zadawane podczas walki przy użyciu łuku. Dla gracza broniącego się zwiększa prawdopodobieństwo uniknięcia ciosu.
Siła - odpowiedzialna za ilość obrażeń zadawanych podczas walki (Wprost proporcjonalna)
Inteligencja - odpowiedzialna za ilość obrażeń zadawanych w walce magicznej oraz ilość Punktów Magii.
Siła Woli - odpowiedzialna za efektywność czarów obronnych podczas walki magicznej oraz ilość Punktów Magii.
Szybkość - odpowiedzialna za inicjatywę podczas walki oraz ilość możliwych ataków wykonanych podczas jednej rundy walki.
Wytrzymałość - odpowiedzialna za obrażenia przyjmowane podczas walki (Odwrotnie proporcjonalna)
Również, z tego co wiem, inteligencja na przykłąd jest odpowiedzialna za ilość wydobytych ziół na farmie, a siła za ilość wydobytych minerałów w kopalni(?).
Ad4. Uniki - im więcej zręczności tym większe szanse na unik. Walcz z mocniejszymi od siebie potworami w szybkiej walce (słabsze się za szybko zabija )
Ad6. Vallar to po prostu... Vallar. Zdobywasz jedynie poprzez poleconych, a co do ich zastosowania to... Inwencja twórcza admina. Z tego co wiem w Nizgar narazie nie mają okreslonego celu.
Ad7. Bodajże po znalezieniu wszystkich map i zabiciu Strażnika zdobywasz fajny przedmiot. W labiryncie można znaleźć również ciekawe rzeczy (cudeńka^^). Samemu robic nie można, przynajmniej nie takowych prawdziwych artefaktów.
Ad8. Walka, krew, mord i takie tam. Rozrywka w grze.
Ad9. De facto szkoła ułatwia szybsze zdobywanie lvli. W sumie to te dwie rzeczy są zależne od siebie i współdziałają ze sobą(?), warto jest zdobyć kolejny level, ale też warto podszkolic się w niektórych co cenniejszych dla nas statystykach. W sumie to i tak jest jedna pogoń za statystykami.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fatum
Poszukiwacz przygód
Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mysłowice
|
Wysłany:
Śro 11:24, 05 Lip 2006 |
|
Dzięki Kyorl Twoje podpowiedzi bardzo się przydadzą (przynajmniej mi ).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Exortis
Poszukiwacz przygód
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 15:20, 05 Lip 2006 |
|
Mi też się bardzo przydały. Dzięki.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Xeris
Zaawanoswany
Dołączył: 23 Cze 2006
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z mamusi i tatusia
|
Wysłany:
Śro 15:57, 05 Lip 2006 |
|
Kyorl... zawsze pomocna i uczynna
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kyorl
Zaawanoswany
Dołączył: 05 Maj 2006
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: V`eldrinnvelkyn | Wuwu-a
|
Wysłany:
Czw 10:15, 06 Lip 2006 |
|
Baa... Lata praktyki, dosłownie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jormungund
Heros
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 338
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Czw 17:55, 06 Lip 2006 |
|
Gratuluję chęci. Ja jestem raczej kwintesencją lenistwa
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fatum
Poszukiwacz przygód
Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mysłowice
|
Wysłany:
Pią 13:40, 07 Lip 2006 |
|
A może ktoś by w końcu odpowiedział mi na pytanie dotyczące ziół i farmy...?
Powtórzę, dla przypomnienia:
3. Czy uprawa ziół wogóle jest opłacalna? Dlaczego rozbudowa farmy tyle kosztuje?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gandalf Zielony
Weteran
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: jesteś?
|
Wysłany:
Pią 14:20, 07 Lip 2006 |
|
bo zioła dość trodno znalezć a farma jak dla mnie jest raczej średnio opłaclana(jeżeli liczysz na zysk to lepiej zainwestuj w kopalnie)ale jak chcesz zajmować sie alchemią to bez farmy będziesz jak bez ręki ,chociaż 5 dni to faktycznie jest według mnie za dlugo ,choćaż z czasem zbiory zioł są coraz większe(ja mam około 50 ,a na początku z 20) nie wiem od czego to zalezy ,ale według mojej teorii glownie od inteligencji ,zresztą nie wiem ...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jormungund
Heros
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 338
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Pią 14:38, 07 Lip 2006 |
|
Sam równiez nie mam pojęcia od czego to zależy, ale równiez moje zbiory sa coraz większe. Ale złożyłem kiedyś propozycję wprowadzenia umiejętności hodowla/zbieractwo odpowiadającej za hodowlę ziółek i zbieranie drewna w lesie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fatum
Poszukiwacz przygód
Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mysłowice
|
Wysłany:
Nie 11:58, 09 Lip 2006 |
|
Kolejne pytania... Tym razem ważne:
1. Punkty budowlane do domu. Można je zdobyć tylko przez restart. To ja się pytam ile razy muszę się zrestartować żeby jakiś porządny dom zbudować?!
2. Na czym wogóle polega restart? Po co to jest?
3. Nikt mi jeszcze nie powiedział po co komu własny sklep... (ok, ot było mniej ważane).
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fatum dnia Nie 13:25, 09 Lip 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Xeris
Zaawanoswany
Dołączył: 23 Cze 2006
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z mamusi i tatusia
|
Wysłany:
Nie 12:53, 09 Lip 2006 |
|
Fatum napisał: |
Kolejne pytania... Tym razem ważne:
1. Punkty budowlane do domu. Można je zdobyć tylko przez restart. To ja się pytam ile razy muszę się zrestartować żeby jakiś porządny dom zbudować?!
2. Na czym wogóle polega restart? Po co to jest?
3. Nikt mi jeszcze nie powiedział po co komu własny sklep... (ok, było mnirj warzane). |
1. Punkty budowlane można zdobywać tylko poprzez reset, dostajesz je 2, a ile musisz ich zużyć zależy od zużycia bo możesz zbierać 10 ptk i rozbudować dom, lub upiększać za dowolną liczbę punktów.
2. Restart jest potrzebny do przetworzenia i odświeżenia informacji gry, np. podczas restartu zmieniają się ceny w skupie miejskim, podskakuje ci energia, dopisywane zostają wszelkiej maści punkty treningowe
3. Własny sklep odróżnia nasze wyroby od wyrobów innych, ułatwia przeglądanie i kupywanie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fatum
Poszukiwacz przygód
Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mysłowice
|
Wysłany:
Śro 12:09, 12 Lip 2006 |
|
A jak się "robi" weteranów w strażnicy? I wogóle co jest leprze, weteran, czy jakiś potwór?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Thiel Assarthi
Półbóg
Dołączył: 18 Maj 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z probówki
|
Wysłany:
Śro 12:16, 12 Lip 2006 |
|
Musisz chyba miec odpowiedni rozmiar to będziesz mógł mieć weterana. Najpier musisz kupić mu siedzibę, chyba. Nie wiem, nie pamiętam dokładnie, bo po resecie postaci straciłam strażnicę . ALe chyba tak jakoś będzie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fatum
Poszukiwacz przygód
Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mysłowice
|
Wysłany:
Śro 12:18, 12 Lip 2006 |
|
Hmmm... No tak, ale ja już dawno mam kwatere weterana i już zdążyłem sobie 3 bestie sprowadzić a weterana ani widu, ani słychu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|