Forum Nizgar MMORPG Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Poprostu pytania... Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Fatum
Poszukiwacz przygód



Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 69 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mysłowice

PostWysłany: Pon 21:17, 03 Lip 2006 Powrót do góry

Zaczynając swoją przygodę w Nizgar byłem lekko zagubiony. Nie wiedziałem co i jak, ani jakie są możliwości tej gry (a są one naprawdę durze). Założe się że jeszcze do tej pory nie odkryłem wszystkiego, dlatego zamieszcze to zarówno nurtujące mnie pytania do doświadczonych graczy, jak i te na które znam już odpowiedzi (dla tych niedoświadczonych Wink ).

1. Od kilku dni szwędam się po labiryncie i nic! Czyżbym wyczerpał limit znajdujących się w nim przygód?

2. Do czego przydają się poszczególne statystyki? Np. żeby być dobrym górnikiem to potrzebuje mieć durzo siły, czy to bez rużnicy?

3. Czy uprawa ziół wogóle jest opłacalna? Dlaczego rozbudowa farmy tyle kosztuje?

4. Jak zdobywa się punkty szlachectwa i uników?

5. O co chodzi z "punktami dowódcy"? Czy dostaje się je razem z "poziomem dowodzenia", czy jakoś inaczej?

6. Co to jest Vallar? Czy można je zdobywać jakoś inaczej niż przez nowych graczy i co można za nie dostać?

7. Czy w tej grze istnieją jakieś artefakty? Jeśli tak to gdzie można je znaleść i dlaczego nie można ich zrobić samemu?

8. Po co są chowańce?

9. Co jest bardziej... Powiedzmy opłacalne? Szybki awans na kolejne poziomy, czy szlifowanie swoich umiejętności w Akademii?

10. Po co komu sklepy mieszkańców, skoro wszystko można sprzedawać na targu?


Nie chciałbym żeby w tym temacie były same pytania (bez odpowiedzi), więc zwracam się z proźbą do doświadczonych graczy żeby podzieli się swoim doświadczeniem. A tych początkujących o zadawanie pytań Wink.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kyorl
Zaawanoswany



Dołączył: 05 Maj 2006
Posty: 167 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: V`eldrinnvelkyn | Wuwu-a

PostWysłany: Pon 22:05, 03 Lip 2006 Powrót do góry

Ad1. Też tak mam czasem i jest to spowodowane chyba przez nieprzychylny los, nie doszłam do tego jeszcze xP
Ad2. Bez komentarza. Rolling Eyes
Zręczność - odpowiedzialna za szansę trafienia przeciwnika w przypadku ataku, zwiększa obrażenia zadawane podczas walki przy użyciu łuku. Dla gracza broniącego się zwiększa prawdopodobieństwo uniknięcia ciosu.
Siła - odpowiedzialna za ilość obrażeń zadawanych podczas walki (Wprost proporcjonalna)
Inteligencja - odpowiedzialna za ilość obrażeń zadawanych w walce magicznej oraz ilość Punktów Magii.
Siła Woli - odpowiedzialna za efektywność czarów obronnych podczas walki magicznej oraz ilość Punktów Magii.
Szybkość - odpowiedzialna za inicjatywę podczas walki oraz ilość możliwych ataków wykonanych podczas jednej rundy walki.
Wytrzymałość - odpowiedzialna za obrażenia przyjmowane podczas walki (Odwrotnie proporcjonalna)
Również, z tego co wiem, inteligencja na przykłąd jest odpowiedzialna za ilość wydobytych ziół na farmie, a siła za ilość wydobytych minerałów w kopalni(?).
Ad4. Uniki - im więcej zręczności tym większe szanse na unik. Walcz z mocniejszymi od siebie potworami w szybkiej walce (słabsze się za szybko zabija Twisted Evil )
Ad6. Vallar to po prostu... Vallar. Zdobywasz jedynie poprzez poleconych, a co do ich zastosowania to... Inwencja twórcza admina. Z tego co wiem w Nizgar narazie nie mają okreslonego celu. Wink
Ad7. Bodajże po znalezieniu wszystkich map i zabiciu Strażnika zdobywasz fajny przedmiot. W labiryncie można znaleźć również ciekawe rzeczy (cudeńka^^). Samemu robic nie można, przynajmniej nie takowych prawdziwych artefaktów.
Ad8. Walka, krew, mord Mr. Green i takie tam. Rozrywka w grze.
Ad9. De facto szkoła ułatwia szybsze zdobywanie lvli. W sumie to te dwie rzeczy są zależne od siebie i współdziałają ze sobą(?), warto jest zdobyć kolejny level, ale też warto podszkolic się w niektórych co cenniejszych dla nas statystykach. W sumie to i tak jest jedna pogoń za statystykami.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fatum
Poszukiwacz przygód



Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 69 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mysłowice

PostWysłany: Śro 11:24, 05 Lip 2006 Powrót do góry

Dzięki Kyorl Very Happy Twoje podpowiedzi bardzo się przydadzą (przynajmniej mi Wink).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Exortis
Poszukiwacz przygód



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 62 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:20, 05 Lip 2006 Powrót do góry

Mi też się bardzo przydały. Dzięki. Cool


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Xeris
Zaawanoswany



Dołączył: 23 Cze 2006
Posty: 152 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z mamusi i tatusia

PostWysłany: Śro 15:57, 05 Lip 2006 Powrót do góry

Kyorl... zawsze pomocna i uczynna Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kyorl
Zaawanoswany



Dołączył: 05 Maj 2006
Posty: 167 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: V`eldrinnvelkyn | Wuwu-a

PostWysłany: Czw 10:15, 06 Lip 2006 Powrót do góry

Baa... Lata praktyki, dosłownie Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jormungund
Heros



Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 338 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Czw 17:55, 06 Lip 2006 Powrót do góry

Gratuluję chęci. Ja jestem raczej kwintesencją lenistwa Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fatum
Poszukiwacz przygód



Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 69 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mysłowice

PostWysłany: Pią 13:40, 07 Lip 2006 Powrót do góry

A może ktoś by w końcu odpowiedział mi na pytanie dotyczące ziół i farmy...?
Powtórzę, dla przypomnienia:

3. Czy uprawa ziół wogóle jest opłacalna? Dlaczego rozbudowa farmy tyle kosztuje?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gandalf Zielony
Weteran



Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 215 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: jesteś?

PostWysłany: Pią 14:20, 07 Lip 2006 Powrót do góry

bo zioła dość trodno znalezć a farma jak dla mnie jest raczej średnio opłaclana(jeżeli liczysz na zysk to lepiej zainwestuj w kopalnie)ale jak chcesz zajmować sie alchemią to bez farmy będziesz jak bez ręki Razz ,chociaż 5 dni to faktycznie jest według mnie za dlugo ,choćaż z czasem zbiory zioł są coraz większe(ja mam około 50 ,a na początku z 20) nie wiem od czego to zalezy ,ale według mojej teorii glownie od inteligencji ,zresztą nie wiem Neutral...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jormungund
Heros



Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 338 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pią 14:38, 07 Lip 2006 Powrót do góry

Sam równiez nie mam pojęcia od czego to zależy, ale równiez moje zbiory sa coraz większe. Ale złożyłem kiedyś propozycję wprowadzenia umiejętności hodowla/zbieractwo odpowiadającej za hodowlę ziółek i zbieranie drewna w lesie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fatum
Poszukiwacz przygód



Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 69 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mysłowice

PostWysłany: Nie 11:58, 09 Lip 2006 Powrót do góry

Kolejne pytania... Tym razem ważne:

1. Punkty budowlane do domu. Można je zdobyć tylko przez restart. To ja się pytam ile razy muszę się zrestartować żeby jakiś porządny dom zbudować?!

2. Na czym wogóle polega restart? Po co to jest?

3. Nikt mi jeszcze nie powiedział po co komu własny sklep... (ok, ot było mniej ważane).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fatum dnia Nie 13:25, 09 Lip 2006, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Xeris
Zaawanoswany



Dołączył: 23 Cze 2006
Posty: 152 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z mamusi i tatusia

PostWysłany: Nie 12:53, 09 Lip 2006 Powrót do góry

Fatum napisał:
Kolejne pytania... Tym razem ważne:

1. Punkty budowlane do domu. Można je zdobyć tylko przez restart. To ja się pytam ile razy muszę się zrestartować żeby jakiś porządny dom zbudować?!

2. Na czym wogóle polega restart? Po co to jest?

3. Nikt mi jeszcze nie powiedział po co komu własny sklep... (ok, było mnirj warzane).




1. Punkty budowlane można zdobywać tylko poprzez reset, dostajesz je 2, a ile musisz ich zużyć zależy od zużycia bo możesz zbierać 10 ptk i rozbudować dom, lub upiększać za dowolną liczbę punktów.

2. Restart jest potrzebny do przetworzenia i odświeżenia informacji gry, np. podczas restartu zmieniają się ceny w skupie miejskim, podskakuje ci energia, dopisywane zostają wszelkiej maści punkty treningowe

3. Własny sklep odróżnia nasze wyroby od wyrobów innych, ułatwia przeglądanie i kupywanie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fatum
Poszukiwacz przygód



Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 69 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mysłowice

PostWysłany: Śro 12:09, 12 Lip 2006 Powrót do góry

A jak się "robi" weteranów w strażnicy? I wogóle co jest leprze, weteran, czy jakiś potwór?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Thiel Assarthi
Półbóg



Dołączył: 18 Maj 2006
Posty: 546 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z probówki

PostWysłany: Śro 12:16, 12 Lip 2006 Powrót do góry

Musisz chyba miec odpowiedni rozmiar to będziesz mógł mieć weterana. Najpier musisz kupić mu siedzibę, chyba. Nie wiem, nie pamiętam dokładnie, bo po resecie postaci straciłam strażnicę Very Happy. ALe chyba tak jakoś będzie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fatum
Poszukiwacz przygód



Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 69 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mysłowice

PostWysłany: Śro 12:18, 12 Lip 2006 Powrót do góry

Hmmm... No tak, ale ja już dawno mam kwatere weterana i już zdążyłem sobie 3 bestie sprowadzić a weterana ani widu, ani słychu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)