Forum Nizgar MMORPG Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Nowe lokalizacje. Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Ascelon
Początkujący



Dołączył: 20 Maj 2006
Posty: 39 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zamek Kraków

PostWysłany: Sob 19:17, 20 Maj 2006 Powrót do góry

Moznaby wprowadzić pare nowych miast, a w każdym z nich mogłąby być jakas gildia albo specjalny oddział treningowy. Dobra alternatywą byłoby też stworzenie czegoś takiego jak miasto portowe, gdzie można by było "wyruszyć na ryby" Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nym
Administrator



Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 317 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomianki City

PostWysłany: Sob 19:25, 20 Maj 2006 Powrót do góry

narazie przewiduje się budowę dwóch lokacji, z czego jedna będzie stanowiła swego rodzaju państwo w państwie. Związanym jest z tym trochę roboty, dlatego prosze o cierpliwość.
Oczywiście mozna też zbudować lokacje, o których na razie nie myślałem. Czekam tylko na propozycje co do budynków, ktore mialyby się tam znajdować. Przy okazji, moze chcielibyście jeszcze coś w lesie/górach?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ascelon
Początkujący



Dołączył: 20 Maj 2006
Posty: 39 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zamek Kraków

PostWysłany: Sob 19:28, 20 Maj 2006 Powrót do góry

W lesie przydały by się "Polanki Nimf", mogły by dodawać trochę energii Wink
A w górach opuszczone krasnoludzkie kopalnie z rojami goblinów.

A co do budynków, proponowałbym podstawowo:
-Gildię Wojowników
-Gildię Magów
-Gildię złodziei
W każdej z nich można by było trenować różne cechy, za niższą cene Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bilkinss
Master



Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 278 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ornontowice

PostWysłany: Sob 19:35, 20 Maj 2006 Powrót do góry

zrobić PUSTYNIE ze szczątkami karawan, oazami, ruchomymi piaskami i potworami


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ascelon
Początkujący



Dołączył: 20 Maj 2006
Posty: 39 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zamek Kraków

PostWysłany: Sob 20:57, 20 Maj 2006 Powrót do góry

Ale na pustyni musiało by odejmować dodatkowo energię. Przeciez taki marsz jest podwójnie męczący.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Brayann
Poszukiwacz przygód



Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 78 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 10:27, 21 Maj 2006 Powrót do góry

Te glidie brzmią nieźle... tylko ze do danej gildi miałba by wstęp dana klasa... i tak mozna by tam na przykłąd jakąś ceche ćwiczyc troche taniej. Na przykład magów:
Inteligencja i siła woli taniej Very Happy
Co do gór i lasu...
w gorach można by dodać miasto krasnoludzkie... pełno rzemieślników jakies ciekawe przedmioty... mozna by na przykąłd zrobic tak ( o ile sie da ) że krasnoludy które by chciały ( gracze ) mogliby w górach zamieszkać w twierdzy krasnoludzkiej... półorki chyba też aczkowliek sie lekko nie lubią...
W lesie mozna by dac miejsce elfom...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nym
Administrator



Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 317 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomianki City

PostWysłany: Nie 12:38, 21 Maj 2006 Powrót do góry

hmm, no nawet ciekawe, nie powiem Wink rozwiń jakoś swój pomysł...
może dodać nowe przedmioty, droższe i lepsze od istniejących i do kupienia tylko w danej lokacji...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ascelon
Początkujący



Dołączył: 20 Maj 2006
Posty: 39 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zamek Kraków

PostWysłany: Nie 14:04, 21 Maj 2006 Powrót do góry

Można by dodać też artefakty, o! Mocarne topory czy miecze - to kusi ludzi ;>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Brayann
Poszukiwacz przygód



Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 78 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:14, 21 Maj 2006 Powrót do góry

Rozwinąć pomysł... ciśnie mnie do kibelka ale sprobuje si erozpisać.

Gildi powinno być tyle ile jest klas.
Mozna by nawet stworzyc pare wiecej.
W każdej gildii co innego mozna by szkolić, no to jedziem z koksem:

Gildia Wojowników:
Zwykły zakeczek wojskowy z basztami, otoczony fosą znajdujacy sie jakieś 2 kiliometry za miastem. Możliwość kupienia tańszych przedmiotów płatnerskich, nie broni tylko zbroii. Mozliwość tańszego szkolenia siły. Plac treningowy gdzie mozna by walczyć za koszt punktów energii z jakąś kukłą maksymalnie jedna ture. zycia się nei traci, doświadczenia sie eni zyskuje, ale zwieksza sie umiejętność posługiwania bronią.

Gildia Magów:
Budynek bilioteki oraz wierza magów obok niej oraz wyzsza uczelnia. Możliwosć dokupienia ciekawych czarów oczywiscie za barbarzyńskie ceny. magowie zawsze należeli do tych co bardziej kochajacycch pieniądze postaci. Możliwosć szkolenia siły woli ora zinteligencji po tańszych cenach. Możliwość podniesienia władania magią.

Gildia Złodzieji:
Czym byłby złodziej który nie posiadałby swojej gildii?? Miejsca, zaułka do którego po ucieczce mógłby spokojnie wejśc nei przejmując się nieczym. Spotkać tam przed drzwiami do jakieśc nieznanej piwnicy trzech osiłków. Pogadać z nimi i wejsć spokojnie. Możliwość szkolenia taniej zręczności. Oraz kupowanie tańsze... emmm... łuków i strzał... Zdolnosci złodziejscie niech rosną.

Gildia Barbarzyńców:
Budynek nie mam pojecia ale. trening wytrzymałości, możliwosć kupowania tańszych broni. Tańsze leczenie. Niech beda mogli podnościc swe uniki. pamiętajmu że kazdy szanujacy sie barbarzyńca nei nosi zbroi Very Happy

Rzemieślnik
Wielki budynek w którym są magazyny z elementami potrzebnymi do wyrobu broni oraz eliksirów. Tańsze kupno rzeczy typu miedź, żelazo, węgiel, i inne przedmioty potrzebne do produkcji broni oraz zbroii. Możliwość kupna roślin w cenach dochodzących do nieba. Pamiętajmy że rzemieślnik to równiez postać warząca mikstury. Nie mogą polepszać swoje umiejętnosci wytwarzania broni i eliksirów. Oraz niech w gildii znajduje sie dodatkowy rynek na którym będa mogli wystawiać przemioty dla przechodniów.

Do tego mozna dodac pare budynków do których przynależność bedzie trzeba opłacać co pewien czas słona kasa ale bedzie tam tanio bądź bardzo fajno Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wazz
Heros



Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 302 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:37, 25 Maj 2006 Powrót do góry

Brayann napisał:


Mozliwość tańszego szkolenia siły. Plac treningowy gdzie mozna by walczyć za koszt punktów energii z jakąś kukłą maksymalnie jedna ture. zycia się nei traci, doświadczenia sie eni zyskuje, ale zwieksza sie umiejętność posługiwania bronią.



Gildia Złodzieji:
Czym byłby złodziej który nie posiadałby swojej gildii?? Miejsca, zaułka do którego po ucieczce mógłby spokojnie wejśc nei przejmując się nieczym. Spotkać tam przed drzwiami do jakieśc nieznanej piwnicy trzech osiłków. Pogadać z nimi i wejsć spokojnie. Możliwość szkolenia taniej zręczności. Oraz kupowanie tańsze... emmm... łuków i strzał... Zdolnosci złodziejscie niech rosną.



fajnie tylko ja mam dwa zasterzezenie ze do gildi wojownikow zeby dodac zrecznosć i trening strzelectwa a do gildi zlodziei jeszcze szybkość


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ivar
Początkujący



Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 20 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:55, 25 Maj 2006 Powrót do góry

Gildia Barbarzyńców...? Coś mi nie pasuje. Oooo. Gildia zabójców (no, ale o barzdziej do złodziei pasuje)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Brayann
Poszukiwacz przygód



Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 78 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 11:47, 26 Maj 2006 Powrót do góry

Wiecie nazwenictwo to juz kwestia upiększenia... to juz szefu sie tym zajmie... A co do dodania... nei chce zeby znowuz gildie za duzo dawały... Maja troche dawać ale bez przesady. I tak do danej gildi bedzi emogl wejsc tylko osobnik o danej profesji..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Murtagh
Nowicjusz



Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 10:16, 30 Maj 2006 Powrót do góry

bardżo podoba mi siępomys z gildiom magów, ale te ceny może by tak na niektóre czarytrzeba byo pracować jakiś qeścik czo coś np.:
Od jakiegoś czasu poszukujemy pewnego pierścienia ktury ukradl nam (tu jakiś npc) można go znaleść w (tu jakaś lokacja) pokonaj go i przynieś nam pierścień a otrzymasz (tu jakiś fajny czar albo inna nagroda)

-przyjmij zadanie
-odejdż

mogo by być fajnie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Brayann
Poszukiwacz przygód



Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 78 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:47, 31 Maj 2006 Powrót do góry

w sumie fajna rzecz.. tylko ze kazdy musiałby dostawac innego questa.. do tego trzeba by zrobic jakis link do questa... czy odwołanie w menu.. bo przecież można go przerwać i wrocic pozniej do niego... do tego za każdy quest powinna byc inna nagroda.. w cholere roboty...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Exortis
Poszukiwacz przygód



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 62 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:53, 04 Lip 2006 Powrót do góry

Mi się ogulnie ten pomysł podoba, jak coś wymyślę (czyli jak zwykle nigdy xD) to dam znać xD


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)