Forum Nizgar MMORPG Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Parę pomysłów Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Foryn Glinith
Wtajemniczony



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 139 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 15:58, 31 Sie 2006 Powrót do góry

Nie za fajnie. No, chyba, ze jest możliwość wyboru między 'czystym' magiem i magiem bitewnym. Wtedy tak ;].


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wazz
Heros



Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 302 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:27, 31 Sie 2006 Powrót do góry

Forych przeczytaj calość i postaraj się zrozumieć... to co napisal jorm to był schemat mozliwości wyboru klasy połączenia maga i wojownika.

tylko ze mi chodzilo dokladnie o to:

1lvl wojownik
...................\
.....................\
......................\
--------------------15 lvl druid/mag bitewny---->20lvl Starszy druid/arcymag bitewny
......................./
...................../
.................../
1lvl mag

Nazywają sie tak samo ale się różnia nie klasą a tym ze ja dodał bym jeszcze cos takiego jak "ścieżka" i tu bylo by okreslone czy jestesmy bardziej magielm czy druidem.... To też mozna zrobić tak by duid/mag bitewny bi pól wojownikiem pól magiem...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wazz dnia Czw 17:17, 31 Sie 2006, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Jormungund
Heros



Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 338 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Czw 16:46, 31 Sie 2006 Powrót do góry

Mag->Mag Bitewny

Wojownik->Strażnik Natury[bardziej akgresywny druid] | Palladyn

Wydaje mi się, że nie ma sensu robić takiej scieżki czym jesteśmy bardziej. Jeżeli wybrana zostałaby dwuklasowość, postać zachowuje się tak jakby posiadała 15lvl starej klasy i 1 nowej.

nastepnie:
16|2
17|3
18|4
itd...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wazz
Heros



Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 302 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:26, 31 Sie 2006 Powrót do góry

to moze tak:

wojownik>>>"costam(wojownik ktory troche czaruje)">>>mag bitewny(i to jest pól mag pól wojownik)


tak samo:

Mag>>>"costam"(mag ktory potrafi walczyc czyms innym niz czarami)>>>Mag bitewny(j.w)

a od "costam" powinna byc jeszcze opcja "LepszegoCostam".

Mam nadzieje ze rozumiecie co chce powiedzieć.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wazz
Heros



Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 302 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:59, 31 Sie 2006 Powrót do góry

Miela być scieżka maga ale w sumie nie wiem jak ją napisać dlatego narazie napisałem o złodzieju. Nie mialem pomysłu na nazwy wiec jest to co jest. :/

Złodzieje: tacy sami jak dotychczas

potem na 5 lvl mogą wybrać klasę:

Kieszonkowiec: Ma plusy do szybkości i zręczności 1%*wysokość lvl. Ma 1%*wysokość lvl większą szanse ze uda mu się okraść mieszkańca.

Włamywacz: Ma plusy do szybkości i zręczności 1%*wysokość lvl. Ma 1%*wysokość lvl większą szanse ze uda mu się okraść sklep i bank. Może podjąć próbę ucieczki z więzienia.

Potem na 15 lvl mogą Rozwijać się dalej: By otrzymać te klasy trzeba przejść specjalny trening kosztujący 70k.


Kieszonkowiec>>>ktostam:
Ma plusy do szybkości i zręczności 5%*wysokość lvl. Ma 5%*wysokość lvl większą szanse ze uda mu się okraść mieszkańca. Może podjąć probe ucieczki z więzienia. Po nieudanej próbie okradzenia mieszkańca zaczyna z walczyć z nim i dwoma strażnikami jeśli wygra nie idzie do więzienia.(Strażnicy=potwory z areny). A także nie 0,5 maksymalnej energii co lvl a 0,7.

Włamywacz>>>Mistrz Włamu [:/ do zmiany(?)]
Ma plusy do szybkości i zręczności 5%*wysokość lvl. Ma5%*wysokość lvl większą szanse ze uda mu się okraść sklep i bank. Może podjąć próbę ucieczki z więzienia i ma 1%*wysokość lvl większą szanse że mu się to uda. A także nie 0,5 maksymalnej energii co lvl a 0,7.


Na 20lvl można przejść następny trening kosztujący na 20lvl 200k a na każdym następnym lvl jest tańszy o 5k. Gdy kosztuje 5k nie będzie kosztował juz mniej.

Ktostam>>>LepszyKtośtam:
Ma plusy do szybkości i zręczności 10%*wysokość lvl. Ma 10%*wysokość lvl większą szanse ze uda mu się okraść mieszkańca. Może podjąć próbę ucieczki z więzienia i ma 1%*wysokość lvl większą szanse że mu się to uda. Po nieudanej próbie okradzenia mieszkańca zaczyna z walczyć z nim i dwoma strażnikami jeśli wygra nie idzie do więzienia.(Strażnicy=potwory z areny). A także nie 0,7 maksymalnej energii co lvl a 0,9.

Mistrz Włamu>>>Arcymistrz Włamu
Ma plusy do szybkości i zręczności 10%*wysokość lvl. Ma 10%*wysokość lvl większą szanse ze uda mu się okraść sklep i bank. Może podjąć próbę ucieczki z więzienia i ma 5%*wysokość lvl większą szanse że mu się to uda. A także nie 0,7 maksymalnej energii co lvl a 0,9.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Foryn Glinith
Wtajemniczony



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 139 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 8:26, 01 Wrz 2006 Powrót do góry

Przymusowe łączenie Wojownika i Maga jest bezsensowne. A co, jeżeli ktoś nie będzie chciał mieć nic wspólnego z magią? Lepsza jest taka lekka domieszka, że oprócz ćwiczenia się w swoim fachu, Wój poznaje odrobinę magii itd. Ścieżka dla Złodzieja jest bardzo fajna (poza nazwami oczywiście [Arcymistrz Włamu xD]), ale z jaką klasą będziemy mieszać Złodzieja?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wazz
Heros



Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 302 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 10:30, 01 Wrz 2006 Powrót do góry

Dwu klasowość jest OPCJONALNA. to znaczy ze jesli bede posrednia klasa to bedzie ona do wyboru obok klasy czystego wojownika,maga czy kogos tam. Nie jest to przymus.
Złodzieja mozna by zmieszc z magiem i z wojownikiem.Albo z nikim.


Jak ktoś ma pomysł na nazwy do złodzieja to prosze się wypowiedzieć!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Thiel Assarthi
Półbóg



Dołączył: 18 Maj 2006
Posty: 546 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z probówki

PostWysłany: Pią 10:50, 01 Wrz 2006 Powrót do góry

Ja mam. Kleptoman xDDDDDDD


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gandalf Zielony
Weteran



Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 215 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: jesteś?

PostWysłany: Nie 12:05, 03 Wrz 2006 Powrót do góry

mafiozo


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wazz
Heros



Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 302 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 11:41, 04 Lis 2006 Powrót do góry

to znowu odświerzam temat zeby wam powiedazić ze niedłuo napisze ścieżke barbarzyńcy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wazz
Heros



Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 302 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 1:05, 11 Lis 2006 Powrót do góry

Barbarzyńcy: tacy jak dotychczas

Potem na 5 lvl mogą wybrać.

Zabójca: Może atakować innego gracza 4 razy na dzień. Nie częściej niż raz na reset.

Niszczyciel magii: Może atakować magów 4 razy na dzień. Nie częściej niż raz na reset. Posiada premie do odporności na magie w wysokości 5%. i z każdym jego poziomem zwiększ się ona o 1%. (do max 30%)

Potem na 15 lvl mogą Rozwijać się dalej: By otrzymać te klasy trzeba przejść specjalny trening kosztujący 70k.


Skrytobójca: Może atakować innego gracza 4 razy w ciągu dnia przy czym nie częściej niż 2 razy na reset. W walce z graczem dostaje jeden pkt akcji więcej. A także nie 0,5 maksymalnej energii co lvl a 0,7.

Pogromca magii: może atakowac magów 4 razy w ciągu dnia nie częściej niż 2 razy na reset. Posiada premie do odporności na magie w wysokości 15% i z każdym jego poziomem zwiększa się ona o 1.5%(do max 50%). A także nie 0,5 maksymalnej energii co lvl a 0,7.

Na 20lvl można przejść następny trening kosztujący na 20lvl 200k a na każdym następnym lvl jest tańszy o 5k. Gdy kosztuje 5k nie będzie kosztował juz mniej.

Człowiek-śmierć(Razz): Może atakować innego gracza 5 razy w ciągu dnia przy czym nie częściej niż 2 razy na reset. W walce z graczem dostaje dwa pkt akcji więcej, i zawsze zadaje pierwszy cios. Dostaje nie 0,7 maksymalnej energii co lvl a 0,9.

Postrach magii: może atakować magów 5 razy w ciągu dnia nie częściej niż 2 razy na reset. W momencie tego awansu zaczyna posiadać odpornośc na magie w wysokości 25%. z kazdym następnym poziomem zwiększa sie ona o 2%(do 75%). Dostaje nie 0,7 maksymalnej energii co lvl a 0,9.


Nazwy jak zwykle do zmiany.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Foryn Glinith
Wtajemniczony



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 139 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:37, 21 Lis 2006 Powrót do góry

Wszystko cacy, poza barbarzyńcą - skrytobójcą xD


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wazz
Heros



Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 302 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:54, 21 Lis 2006 Powrót do góry

chodzi ci o nazwe czy wogule o całość?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jormungund
Heros



Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 338 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Wto 21:49, 21 Lis 2006 Powrót do góry

Wydaje mi się, że skrytobujca powinien być rozwojową "formą" złodzieja.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wazz
Heros



Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 302 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 23:25, 21 Lis 2006 Powrót do góry

no... zastanawiałem się nad tym ale złodziej to i tak ciekawa klasa a taki barbarzyńca? w sumie od wojownika niewiele się różni... a w takim układzie barbarzyńca stał by się ciekawszy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)